Re: napełnianie zbiorników tuszem, czy to możliwe?

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 10:44:54 MET DST

Dnia Sat, 11 Apr 1998 13:23:38 GMT, gred=no=spam_at_kki.net.pl (Grzegorz
Redlarski) pisal:

>Jesli zbiorniczek ma taki foliowy woreczek w srodku, to nalezy go

z woreczkiem jeszcze nie widzialem, natomiast najczesciej spotykam ze
;> skrzydelkami (HP 520)

>nadmuchac przez odpowiedni otwor przed zatkaniem wlewu. Najlepiej
>nadmuchac go przed wlaniem atramentu, zalepic tasma ten otwor do
>nadmuchiwania i odkleic po napelnieniu i zatkaniu (ja zaklejam tasma)
>otworu wlewowego. Chodzi o wytworzenie podcisnienia wewnatrz

jak nadmuchasz to chyba bedzie nadcisniene :-/

>pojemnika. Zapobiega to wyciekaniu atramentu.

jako takie powinno pomagac w wyciekaniu atramentu ;-/

>Mam HP520.

rowniez ja mam i przed wyciekaniem bronie sie wytwarzajac podcisnienie
w zbiorniczku ;>, tyle ze wytwarzam je przez silne scisniecie
zbiorniczka i zatkanie wczesniej wywalonej dziury i nastepnie
puszczenie sciskanego zbiorniczka.

--
Pozdrowienia - Bernard
jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć