Re: Abit LX6 i Virge-POMOCY!!

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 10:45:07 MET DST

Dnia Fri, 10 Apr 1998 08:42:29 +0200, "Robbo" <jlange_at_kki.net.pl>
pisal:

>powoduje pojawianie się przy zamykaniu danego okna kilka białych punktów, w
>IE4.0 przy dodświetlaniu ikon na pasku też pojawiają się białe punkty. Lecz
>to nie wszystko przy otwieraniu lub zamykaniu okien potrafi zawiesić się
>cały W95. We wcześniejszej konfiguracji komputera nie było żadnych

miałem podobne zabawę z Abit LX6 i kartą S-3, tyle że u mnie S-3 była
tylko zapchaj dziurą do czasu zakupu Millenium II. Mogę ci jedynie
poradzić rezygnację z S-3, mi się tego problemu w podczas chwilowego
użytkowania S3 nie udało rozwiązać.

--
Pozdrowienia - Bernard
jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć