Abit LX6 i Virge-POMOCY!!

Autor: Robbo (jlange_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 08:42:29 MET DST

Nie dawno kupiłem płytę Abit Lx6, procek PII266, sdram(10ns)32mega.
Wcześniej miałem AMD K5 100 VX 40 EDO Virga 2/2- wszysto działało ok.
Po zmontowaniu komputerka na LX i Virga 2/2 zainstalowałem windoze 95
(instalacja ok). I tu zaczynają się klopoty, mianowicie po ustawieniu palety
kolorów na inną niż 16(kolorów nie bitów )
powoduje pojawianie się przy zamykaniu danego okna kilka białych punktów, w
IE4.0 przy dodświetlaniu ikon na pasku też pojawiają się białe punkty. Lecz
to nie wszystko przy otwieraniu lub zamykaniu okien potrafi zawiesić się
cały W95. We wcześniejszej konfiguracji komputera nie było żadnych
problemów. Co ciekawe to to że w dosie i grach pod dosa (np BLOOD )
wszystko jest ok. i jeszcze bardziej ciekawe jest to, że jeżeli uda się
uruchomić grę windowsową (np motorace ustawienia w grze na full tryb pełen
ekran) to można grać i też jest ok. to samo można powiedzieć o wygaszaczu
(np labirynt 3d standartowy pełen ekran) może chodzić godzinami i ok.
CO TO MOŻE BYĆ !!! myśle że karta graficzna, ale przecież wcześniej chodziła
bez problemu. Bardzo proszę o pomoc bo wydałem nasprzęt od cholery
pieniędzy, jestem spłukany i wkurzony .
-Acha procka ustawiałem nawet na 2*60 MHz i też nic
-Sterowniki mam ściągnięte ze strony S3 (VIRGE typ 325)
Może coś źle ustawione w biosie, a może to wina płyty głównej??
POMOCY!!!

jlange_at_kki.net.pl