Re: Co jest grane z moim W95?

Autor: Angel (angel01_at_polbox.com)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 07:43:25 MET DST

On Sat, 25 Apr 1998 19:27:51 +0200, "Rico" <rico_at_kki.net.pl> wrote:

>Kiedy uruchamiam gierkę pod DOSem (dungeon.exe) - wszystko jest OK.
>
>Kiedy uruchamiam tę samą grę pod W95 (dungeonW95.exe) - gra uruchamia mi się
>w małym kwadracie w lewym górnym rogu ekranu, kolory się jakby odwracają i
>wcale nie można grać. Czasami nawet PC się zupełnie wiesza.
>Co jest grane? Co mam jeszcze zainstalować?

Witam
To byc moze zabrzmi jak by bylo zlosliwe ale nie jest.
Zainstaluj windows. Moze pomorze. Ale nie gwarantuje.
Windows jest tak dobrze zrobiony ze po odinstalowaniu
aplikacji WINDOWS deinstalatorem system sie wywala.
Kiedys dostalem wina w 320x200 i nie byl to atak
kogos dowcipnego. Pamietam ze kiedys przez kilka
miesiecy wszystko pieknie chodzilo.... ach !
Teraz czasem mam karte muzyczna czasem nie
najlepiej jesli uruchamiam az do skutku. Windows
to jest tylko wersja alfa jakiegos zalosnego systemu.
Oby moje doswiadczenia cie ominely.
                        Angel