Re: POMOCY!!! Problemy z kartą dzwiekowa i video.

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 00:22:21 MET DST

Razu pewnego a konkretnie Sat, 25 Apr 1998 21:35:58 GMT, "Arkadiusz
Piotrowski" <arekp1_at_free.polbox.pl> napisal(a):

>Druga sprawa, to czy można podłączyć do komputera PC zwykłą kamerę
>Panasonica na małe kasety. Czy potrzebne są jakieś karty rozszerzające i
>ewentualnie jaki byłby koszt najtańszych.
>Chciałbym bowiem mieć możliwość korzystania z opcji VIDEO przez Microsoft

Moze byc Video Blaster RT300 - ladnie sciaga, kompresja w locie, ale
max. rozdzielczosc to 320x200 albo cos kolo tego. Ostatnio widzialem
uzywanego za 5 baniek (pol roku temu), nie wiem jak teraz. Jak chcesz
sciagac tylko pojedyncze klatki albo mozesz zaakceptowac plynnosc
rzedu 10-15 klatek/s. przy 640x480x8, to gdzieniegdzie mozna jeszcze
dostac starenkie grabbery na chipach ATI, ale wiecej jak banke za to
nie dawaj. I bierz tylko z driverami - bez tego to bezwartosciowy
szmelc. A mozesz tez kupic karte telewizyjna z wejsciem S-VHS za 4-5
baniek i masz grabbera plus telewizor. Polecam EZ-Flyvideo. Zupelnie
przyzwoite, z pilotem, chodza w porzadku.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

           mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA