POMOCY!!! Problemy z kartą dzwiekowa i video.

Autor: Arkadiusz Piotrowski (arekp1_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 23:35:58 MET DST

-- -- Cześć!!!

Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ nie mogę uaktywnić nagrywania z
mikrofonu w Windows'95. Posiadam kartę muzyczną kompatybilną z Sound
BlasterPro oraz Wave De vice for Voice Modem. Nie ma żadnych konfliktów
sprzętowych, a mimo to pasek nagrywania w Multimediach jest nieaktywny.
Chciałbym także się dowiedzieć jak mogę korzystać później z opcji Voice
Modem, czy mikrofon trzeba podłączyć do karty muz. czy do modemu.

Druga sprawa, to czy można podłączyć do komputera PC zwykłą kamerę
Panasonica na małe kasety. Czy potrzebne są jakieś karty rozszerzające i
ewentualnie jaki byłby koszt najtańszych.
Chciałbym bowiem mieć możliwość korzystania z opcji VIDEO przez Microsoft
NetMeeting.
Z góry dziękuje za odpowiedź najlepiej na priv:
arekp1_at_free.polbox.pl