Re: SB AWE 64 - szukam informacji.

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 01:07:33 MET DST

klawisz <klawisz9_at_friko2.onet.pl> writes:

> - czy posiada ona pamiec ( jak gravis ), jezeli tak to ile jest jej
> standardowo i do ilu mozna ja powiekszyc?

Value 0.5MB, Gold 4MB. Mozna rozszerzyc do 16 czy 32 (28?) MB.

> - czy miksuje ona dzwieki sprzetowo ( gravis np. tak ), jezeli tak to
> ile max. probek na raz i z jaka max. czestotliwoscia?

Wydaje sie, ze tak, czyli 32 probki po 41kHz.

> - czy jakosc standardowych bankow brzmien jest zadowalajaca?

Zapomnij. Tego z ROMu (chyba 1MB probek), to w ogole nie daje sie sluchac
(po co oni to w ogole zrobili?) Jak masz 4MB lub wiecej, to mozna wczytac
jakis bank np. GM - ten 4MB jest juz strawialny, jesli nie ma innego wyjscia.
Podobno sa jakies dobre probki, nie znam.

> - czy ma mozliwosc obrobki dzwieku ( grawis posiada GFX1`a ) w czasie
> rzeczywistym, chodzi mi o dodanie echa itp..

Tak, da sie to zrobic.

> - czy sa i jakie sa problemy z AVE 64, gravis "wiesza" sie caly czas.

Gravis sie wiesza? Pewnie masz szyne ISA taktowana szybciej niz 8MHz,
one tego bardzo nie lubily. Moze mozna przestawic w BIOSie, to nie
powoduje niczego zlego.

--
Krzysztof Halasa