SB AWE 64 - szukam informacji.

Autor: klawisz (klawisz9_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 09:40:07 MET DST

Czy ktos mogl by podac mi dokladne dane tej karty??

- czy posiada ona pamiec ( jak gravis ), jezeli tak to ile jest jej
  standardowo i do ilu mozna ja powiekszyc?

- czy miksuje ona dzwieki sprzetowo ( gravis np. tak ), jezeli tak to
  ile max. probek na raz i z jaka max. czestotliwoscia?

- czy jakosc standardowych bankow brzmien jest zadowalajaca?

- czy jest mozliwosc dodawania wlasnych bankow brzmien?

- czy ma mozliwosc obrobki dzwieku ( grawis posiada GFX1`a ) w czasie
  rzeczywistym, chodzi mi o dodanie echa itp..

- czy sa i jakie sa problemy z AVE 64, gravis "wiesza" sie caly czas.

Dzieki za odpowiedz.