Re: ! polskie dziewczyny

Autor: Wojtek Dworakowski (wojtekd_at_zetobi.com.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 09:39:29 MET DST

Slon wrote:

> No jaki sprytny palant !!!
>
> From: "baner2" <kir2_at_polbox.com>

..ciach..
> A nie pomyslales misiu sliczny, ze header mail'a
> zawiera troche wiecej informacji ? Naprzyklad taka:

> czyli 195.117.87.172 !!!
> No slicznie sie bawia pracownicy ZETO Bialystok !!!

To nie zupelnie tak.
Maxim to kawiarnia internetowa dla ktorej dostarczamy uslug. Jedna z
uslug jes obsluga DNS-ow. Na razie klient (kawiarnia Maxim) nie chcial
rejestrowac swojej domeny wiec wpisalem jego kompy do naszej domeny
(zetobi.com.pl).

Zgadzam sie ze przejawy tego tpu dzialalnosci powinny byc jak
najsurowiej tepione, w zwiazku z tym skontaktowalem sie z obsluga
kawiarni Maxim i po informacji z naglowka "NNTP-Posting-Date"
namiezylismy
delikwentow. Problem w tym ze skoro jest to gosc kawiarni to jaka kare
mu
wymierzyc - cielesna ;-) ???
Na razie ma zakaz wstepu do kawiarni Maxim, ponadto obsluga tej kafeji,
przylaczajac sie do akcji tepienia lamerstwa obiecala zadzwonic do
wszystkich kawiarni inetowych w Bialymstoku i poprosic o nieobslugiwanie
tego klajenta.

Chcialbym poruszyc tutaj jeszcze jedna kwestje. Czy kolega Slon tak
zarliwie broniac netykiety, sam jej nie narusza? Czy nie nalezaloby
najpierw sprobowac sprawy wyjasnic z root-em zetobi a dopiero pozniej
agitowac publicznie nad uprzykrzaniem innym zycia i produkowac spam na
newsach?

..ciach..
> na tej maszynie. To mi wyglada na NT. No ciekawe ile mail'i z
> jakims wiekszym attachment'em jest w stanie przyjac skrzynka
> Administrator_at_maxima.zetobi.com.pl ?
Zadnego, za to mozesz potestowac ile zwrotow jest w stanie przyjac twoja
skrzynka ;-).
maxima.zetobi.com.pl to zwykla koncowka Win95.

> Zreszta sa tez inne mile miejsca, jakis www.zetobi.com.pl,
> ichni router 195.117.87.234 i pewnie cos jeszcze !
tia, a ladnie to namawiac do uprzykrzania komus zycia?

> Zreszta gdybyscie chcieli osobiscie przeslac mu swoje
> uwagi polecam info_at_zetobi.com.pl i (0-85) 416-858 :-)))
wewnetrzny 238 ;-)

Sorry, za ta przydlugi posting, ale poczulem sie wywolany do tablicy.
Odpowiedzi poprosze raczej via e-mail, bo nie chce rozpetywac tutaj
kolejnej dyskusji na temat zakresu odpowiedzialnosci providerow
internetu.

Pozdrowienia

--
Wojciech Dworakowski    Centrum Informatyki ZETO S.A. Bialystok
wojtekd_at_zetobi.com.pl   ICQ#: 1219829