Re: ! polskie dziewczyny

Autor: Slon (slon_at_coig.katowice.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 22:32:46 MET DST

No jaki sprytny palant !!!

From: "baner2" <kir2_at_polbox.com>

> Opisy systemow komputerowych :
> http://friko4.onet.pl/wa/kir1/

Jakie ladne systemy komputerowe !
A jak sie szybko rozmnazaja !
I do tego calkiem ANONIMOWE, co ???

A nie pomyslales misiu sliczny, ze header mail'a
zawiera troche wiecej informacji ? Naprzyklad taka:

czyli 195.117.87.172 !!!
No slicznie sie bawia pracownicy ZETO Bialystok !!!

Przepraszam, ze pytam, ale czy ma ktos moze dzierzawione lacze ?
Cos mi sie wydaje, ze jak kazdy, zacznie ping'ac tego host'a,
to u nas ruch bedzie niewielki, a u tego durnia sie zsumuje !
Przy okazji mozna by tez sprawdzic jakej wielkosci dyski maja
na tej maszynie. To mi wyglada na NT. No ciekawe ile mail'i z
jakims wiekszym attachment'em jest w stanie przyjac skrzynka
Administrator_at_maxima.zetobi.com.pl ?
Jezeli jego administrator sie nie wk... i nie usunie temu
niedouczonemu idiocie konta, to przynajmniej sobie nie popracuja !
Zreszta sa tez inne mile miejsca, jakis www.zetobi.com.pl,
ichni router 195.117.87.234 i pewnie cos jeszcze !

No chyba, ze WebMaster Wojtek Dworakowski potrafi
rozwiazac ten problem we wlasnym zakresie !
Zreszta gdybyscie chcieli osobiscie przeslac mu swoje
uwagi polecam info_at_zetobi.com.pl i (0-85) 416-858 :-)))

--
Pozdrowienia ...                        Slon
PS: Co bardziej wk.. root'om przpominam o opcji '-f' :-)))