Re: wywlaszczanie w intelach, : 16 bitowosc win95

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 25 Apr 1998 - 09:19:00 MET DST

On 1998-04-24 rsokol_at_iname.com said:
>BTW jednak OS/2 działał jako-tako na 4MB RAMu, a na 12MB całkiem
>sprawnie, a dla NT i 32MB mało... :(((

A MDOS dziala pewnie na 4MB RAM ..

Gdzie i za ile? Chcialbym sobie zainstalowac
jakiegos UNIX'a i sie rozgladam ...

>Sambę i łączę się bez problemu z roota na share serwera
>NT. Jednak próba uruchomienia smbmount z konta użytkownika
>siada z komunikatem "smbmount must be installed suid root",
>a ja totalnie nie wiem, co to znaczy. Chciałbym linkować

Na moje oko musisz miec prawa "root'a" aby to
zainstalowac ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive