Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: J3R$3Y (jerz_at_FIGHTSPAMtermit.art.olsztyn.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 19:23:53 MET DST

Pięknego dnia Thu, 23 Apr 1998 21:01:27 +0200, Dominik Jakub Dobruchowski
<dobrysys_at_onet.pl> był łaskaw napisać co następuje:

>Czyli wydaje mi się, że plomba nie jest taka zła.

Ale można przecież plombować podzespoły, a nie obudowę?

>Moim klientom w miarę możliwości ustawiam parametry setup'u oraz Win95
>aby możliwie maksymalnie wykorzystać możliwości zestawu...

Ośmielam sie twierdzić, że to powinno być normą.
Ja kupiłem w O (nie u dealera, tylko w sklepie O} komputer + "zestaw
multimedialny". Swoją przygodę z własnym PC zacząłem od zainstalowania
CDROMu i karty dźwiękowej. Dobrze, że dali mi śrubki, bo nie miałem
pojęcia, że mogą być potrzebne.
Nie był zaplombowany.
    Pozdrawiam,
    Jerzy