Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: L.S.W (sebo7_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 22:40:38 MET DST

Dominik Jakub Dobruchowski napisał(a) w wiadomości:
<353F9007.394B_at_onet.pl>...
Jaroslaw Lis wrote:

>Czyli wydaje mi się, że plomba nie jest taka zła.
Napewno dla servisu, mozna tez zarobic na kazdym upgrade, jakos np .Adax
nie plombuje swoich komputerow i zyje.

PUSTE
>Tak jak napisałem prędzej - jest to winna nieuczciwych sprzedawców.
>Proszę dzwonić do Nowego Sącza i zgłaszać takie sytuacje
Najlepiej zalatwiac ze slynnym z interwencji czytelnikow czasopism
panem Kielbasa :-)

> Spojrz na fakture - pisze tam cos o cache ? :-)
Tak na marginesie to widzialem faktury Adaxa gdzie zamiast
wpisanego dysku 2.1 Gb do komputera wsadzono 2.5 Gb i druga
z 16 Mb RAMu a w komputerze bylo 32 :-)

>A dlaczego nie? Jeśli margaryna może być w połowie masłem i jest to
>uczciwe, to dlaczego nie mogę powiedzieć że komputer jest "optymalnie
>skonfigurowany

Bo nie jest i kto powidzial ze to o margarynie to uczciwe, pewnie
jest jakas inna uczciwosc: sprzedawcow.

>Dominik Jakub Dobruchowski
>jedyny nie krytykujący
Nie ma co sie dziwic