Re: win95 czy win98 ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_kki.net.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 14:01:59 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote in message
<35427d0f.7048218_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...

>No tak, nowa deska, inne swiatla..

Wydaje Ci się, że tylko to?

>Ewidentna bdzura. Nowa plyta, nowe silniki, co jest starego?

Co jest takiego nowego w tej płycie? Silniki? He, he, he...
Co jest starego? Nawet wnętrze jest takie same, tylko zmienili kształty.
Wszystko jest w tym samym miejscu...

>ROTFL!

ROFTL!!!

>PS. To tak off-topic.

Tak... poglądy mamy inne więc może już nie drążmy tego tematu...
Dostatecznie dużo powiedziałeś Ty i powiedziałem Ja na pl.misc.samochody.

Wit Witerski: [witw_at_kki.net.pl]
Strona o telefonach komórkowych: [http://www.kki.net.pl/witw]