Re: win95 czy win98 ?

Autor: Michal Sztajer (msz_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 20:08:10 MET DST

On Thu, 23 Apr 1998 09:00:09 +0200, "Wit Witerski" <witw_at_kki.net.pl>
wrote:

>O Boże! Sam siebie ośmieszasz.

moze bez takich ostrych tekstow, ok?
dotyczy to tez tego konczocego "ZALOSNE!!!!!"

>Różnica między Polonezem Caro, a jego poprzednikiem jest bardzo duża.

jaka?
napisz jakie to byly roznice, to sie do nich odniose (tylko pisz na
priva, bo to NTG)
ja z pozycji uzytkownika nie widze zbyt duzej, nie jestem
konstruktorem ani mechanikiem i wiem ze polonezem caro, lub nie caro
91 czy 93 - co wolisz, czyli wszystkimi modelami, jezdzi sie
beznadziejnie!!!!
polonez to nie samochod.
Zreszta polonezy to byl przyklad na dzialanie marketingowe, podstaw
sobie co chcesz: "nowa formule szamponu" lub "nowy, jeszcze lepszy
Ariel" itp...

>Jeszcze większa jest chyba między Caro 93 a Caro 91. Ale oczywiście,

jestem pod "wrazeniem", ty to rozrozniasz??????????????

>ponieważ wyglądają prawie tak samo, do dla Ciebie nic się nie zmieniło.
>Jak Skoda zmieniła optycznie Favorit i dała jej nową nazwę, to już wielka
>rewolucja...

skoda to tez nie jest samochod....

>Różnica między Caro '91 a '93 jest dużo większa niż w przypadku porównania
>Felicji z Favorit, ale Ty (i Tobie podobni) jesteście sprytniejsi, a jak!
>Mimo zmiany świateł, zauważyłeś podobieństwo optyczne do poprzedniego
>Poloneza, więc nie dałeś się nabrać - to jest to samo!
>ŻAŁOSNEEEEE!!!

eh..

>Nie. Ale nie jest to TO SAMO.
>Dla mnie Windows 98 takie OSR2 + Plus! + MSIE4, a taki zestaw to już inna
>historia niż "gołe" 95.

tak, ale plus , osr2, msie4, Usb, Agp to patche i dodatki, ktore juz
byly!!! A Win98 to proba sprzedania tego jako nowosc. Jak ktos
traktuje to jako nowosc i oczekuje INNEGO i STABILNGO systemu to sie
moze strasznie zawiesc..

>FAT32 to też kosmetyka? USB, AGP, MMX to również?

tak to sa wlasnie patche i dodatki, tzn standartowe uaktualnienia
systemu

>Jeżeli oczekujesz zmian na poziomie Win 3.1->Win 95 to się nie doczekasz,
>ale jednak pewne ciekawostki są i NIE JEST TO TO SAMO!!!

napisz jakie

>A skąd Ty wiesz? Nawet Gates nie ma finalnej wersji 98!

Hmm, z wypowiedzi samego Gatesa, ktory juz dawno zapowiadal, ze 98 to
bedzie tylko uaktualnienie, a na prawdziwa zmiane musimy poczekac do
zintegrowania NT i 95
W win 98 zostaja prawdopodobnie wszystkie stare zalorzenia systemu,
duzo kodu 16-bitowego, taka sama obsluga pamieci, urzadzen i swap-u,
masz bete, to wiesz o tym dobrze

no i jak z ta stabilnoscia????

>Ja u mnie miałem beta2 przez 3 tygodnie i ANI RAZU mi się nie zawiesił...
>W odróżnieniu do Linuxa, który... ach, szkoda gadać...

linux ci sie powiesil??? eeeeee...
ja nie lubie linuxa i slabo go znam, ale wiem, ze jak jest dobrze
skonfigurowany to chodzi MIESIACAMI bez robootu kompa, MIESIACAMI!!!
i wykonujac czasami bardzo skomplikowane operacje

>Trudno, żeby po 98, powrócili do 95... jak to widzisz? 95 OSR10?

?????
nie rozumiem, wynika z mojego tekstu ze tak to widze????

>Wit Witerski: [witw_at_kki.net.pl]
>Strona o telefonach komórkowych: [http://www.kki.net.pl/witw]

Michal Sztajer - dr dre
msz_at_kki.net.pl