Re: Slyszeliscie ? Win98

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 12:05:18 MET DST

Janek wrote:

> O co chodzi z tym Mercedesem i testem losia ?

No nie wiem jak to mozliwe, ze ktos o tym nie slyszal. Male Mercedesy (klasy A)
przewracaly sie na bok w czasie testu losia czyli gwaltowny skret , nastepnie
skret w przeciwna strone i wyprostowanie (jakbys omijal cos co nagle znalazlo
sie na drodze) przy predkosci cos ok. 60 km/h. Mercedes przyznal sie do bledu w
konstrukcji i wymienial wadliwe auta na nowe co kosztowalo go grube miliony
marek (podobnie jak Intel'a sprawa z bledem w FPU).
Bylo o tym dosc glosno (min. w TV) pare miesiecy temu.

> Janek
> * Radoslaw Jankowski *
> * e-mail: rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl *

Pozdrowienia
Zbyszek

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |