Re: 2 x PII czy 1 szybszy ?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 00:58:27 MET DST

On 23 Apr 1998 16:01:58 +0200, surgeon_at_box43.gnet.pl (Jacek Dabrowski)
wrote:

> [...]

To co w pozostalych biosach Award'a :)))))

>O niee.... JA NIGDY !

:)))))

>[kolejne malutkie ciach]

>No ale jezeli jakis dystrybutor juz zadal sobie trud sprowadzenia tego zlomu
>;)
>do Polski to mozna chyba liczyc na to ze sprowadzi od razu, lub w
>niedalekiej
>przyszlosci rowniez pamieci ?

Problem nie polega na tym czy ale za ile - SDRAM PC 100 jest aktualnie
dwa razy drozszy od zwyklego. W moim wypadku zeby ustawic 112 * 3
musialbym : kupic BX6 lub P2B ( 200 zl) i wymienic pamieci (3 *
dodatkowe 200 zl = 600 zl). Sumarycznie - 800 zl czyli roznica w cenie
miedzy moja 233 a 300. Czyli bezsens zupelny biorac pod uwage ze 300
o/c na 375 chodzi szybciej niz 233 puszczone na 336 i ciutke mniej sie
grzeje :)

>Pozdrawiam

Pozdrowienia

Vindex