Re: 2 x PII czy 1 szybszy ?

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 20:04:17 MET DST

-----Original Message-----
From: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 23 kwietnia 1998 01:02
Subject: Re: 2 x PII czy 1 szybszy ?

[ciach]

>A czegoz to sie bac ?

>Moze i tak, ale sa tu na grupie ludzie, ktorzy po kilka miesiecy maja
>puszczone ip166mmx na 266 ze zwiekszeniem napiecia do 3.3. Rezultatem
>jest tylko zwiekszone grzanie :)
>A jakas tam migracja elektronow i inne "bzdety"... Powiedzmy sobie
>prawde - wiekszosc z nas wymienia /niestety!/ procesor czesciej niz
>raz na 2, 3 lata... Sa tacy co i kilka miesiecy zmieniaja maszynki...
>ech... No nic, w kazdym razie overclocking to nie jest domena Polakow,
>na zachodzie tym tez sie bawia :) I smiem twierdzic, ze nawet bardziej
> [...]

No tak, mialem p90 puszczonego przez 1 miesiac /potem go sprzedalem/ :))
na 133, ale nie zmienialem napiecia. Moze w zwyklym pentiaku to jeszcze
tak.....
ale..... no jakos glupio spalic procka na ktorego sie wydalo 26 baniek :)))
Powtarzam: overclocking - no problem ; overvoltage - never ever !!! ;))
A co do tych, co maja puszczonego P166MMX na P266MMX -
wiesz sa kaskaderzy i sa normalni ludzie :))
BTW: chyba tych drugich jest jednak wiecej - kol. Vindex
tez by sie ociagal z overvoltage'm P2 ;))

>Chocby i samo to... :)))) Anand tez go zachwala :)

A moj wujek z Pcimia zachwala wino marki wino :))) Wybacz ale czyjas
opinia to ja sie kieruje na samiutkim koncu.
BTW: Pomysl: P2-266 puszczony /ale bez zadnych zmian napiec !!!/ :))
na 2x133. Ciekawe jak to by przy dobrych SDRAM chodzilo ?!?!?

>A w ogole to jestem fanem Abitow /i por. Zubka z 07 Zglos sie ;))))/
>Bartek
>bnagorny_at_kk.kalisz.pl

Pozdrawiam

--
Jacek Dabrowski /fan Asusow i por. Borewicza z 07..... ;D /
surgeon_at_box43.gnet.pl