Re: 2 x PII czy 1 szybszy ?

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 15:52:41 MET DST

-----Original Message-----
From: Vindex <vindex_at_friko.onet.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 23 kwietnia 1998 00:36
Subject: Re: 2 x PII czy 1 szybszy ?

[duze ciach]

>I znowu ktos mnie wywoluje do tablicy :) AFAIK zadna plyta do p2 poza
>BX6 nie ma regulacji napiecia i niest to zalezne od SoftMenu (notabene
>bardzo wygodnego :)

BTW: A co sie da tam jeszcze ustawic oprocz BUS Speed/Ratio ?

>Nie da sie - alee biorac pod uwage to jak P2 grzeje sie po
>podciagnieciu nawet nie wiem czy probowalbym

O niee.... JA NIGDY !

[kolejne malutkie ciach]

>Pierwsze revision Abita nigdy nie bylo rewelacyjne - 1.1 za to tak :)
>Tyle ze u nas zakup pamieci 8 ns jest bardzo problematyczny - o 6ns
>juz nie wspomne a takie sa wymagane do tych 133 Mhz

No ale jezeli jakis dystrybutor juz zadal sobie trud sprowadzenia tego zlomu
;)
do Polski to mozna chyba liczyc na to ze sprowadzi od razu, lub w
niedalekiej
przyszlosci rowniez pamieci ?

Pozdrawiam

--