Re: win95 czy win98 ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 09:00:09 MET DST

Michal Sztajer wrote in message <353e6ef0.17722981_at_news.lublin.pl>...

>Prosty przyklad:
>Dodanie do poloneza nowych swiatel i nazwanie go szumnie "Caro" nie
>zminia faktu ze to ten sam szajs jak przed zmiana. To taka sztuczka
>marketingowa... Nietkorzy sie nawet daja nabrac....

O Boże! Sam siebie ośmieszasz.
Różnica między Polonezem Caro, a jego poprzednikiem jest bardzo duża.
Jeszcze większa jest chyba między Caro 93 a Caro 91. Ale oczywiście,
ponieważ wyglądają prawie tak samo, do dla Ciebie nic się nie zmieniło.
Jak Skoda zmieniła optycznie Favorit i dała jej nową nazwę, to już wielka
rewolucja...
Różnica między Caro '91 a '93 jest dużo większa niż w przypadku porównania
Felicji z Favorit, ale Ty (i Tobie podobni) jesteście sprytniejsi, a jak!
Mimo zmiany świateł, zauważyłeś podobieństwo optyczne do poprzedniego
Poloneza, więc nie dałeś się nabrać - to jest to samo!
ŻAŁOSNEEEEE!!!

>Tak samo z windowsem - liczysz ze Win 98 to bedzi taki niesamowity
>postep??

Nie. Ale nie jest to TO SAMO.
Dla mnie Windows 98 takie OSR2 + Plus! + MSIE4, a taki zestaw to już inna
historia niż "gołe" 95.

>jak bym nie byl takim optymista,dodanie IE4 plus obsluga nowszych
>uzadzen plus jakies duperele w setupie - to jeszcze nie rewolucja, to
>nawet nie czesc ewelucji :-)) To kosmetyka!!

FAT32 to też kosmetyka? USB, AGP, MMX to również?
Jeżeli oczekujesz zmian na poziomie Win 3.1->Win 95 to się nie doczekasz,
ale jednak pewne ciekawostki są i NIE JEST TO TO SAMO!!!

>Reszta zostaje taka sama, a relacje w prasie o "stabilnosci wersji
>beta mozna miedzy bajki wlozyc), wiesza sie tak samo jak w95 !

A skąd Ty wiesz? Nawet Gates nie ma finalnej wersji 98!

>(pokazywali w panoramie prezentacje - piec sekund i niebieski ekranik
>z krytycznym wyjatkiem :-)))

Ja u mnie miałem beta2 przez 3 tygodnie i ANI RAZU mi się nie zawiesił...
W odróżnieniu do Linuxa, który... ach, szkoda gadać...

>Nawet Bill zdaje sobie z tego sprawe, w rok po w98 zapowiada
>przesiadka na wspolny system - kolejne wcielenie NT .

I bardzo fajnie.

>I bedzie to NTxxx , a nie Win 95 xxx

Trudno, żeby po 98, powrócili do 95... jak to widzisz? 95 OSR10?

Wit Witerski: [witw_at_kki.net.pl]
Strona o telefonach komórkowych: [http://www.kki.net.pl/witw]