Re: Czy kto zna lepszy packer od ACB 2.00?

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_the-lair.com)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 00:28:15 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) wrote:

[...]
> a) RAR
[...]
> Wady:
> - brak CRC dla poszczególnych podzielonych archiwów

Niezupelnie :-)
Cytat z instrukcji (v2.03 DOS):
When creating archive volumes with the '-av' switch, Cyclic
Redundancy Check (CRC) information will be added to each volume.

> b) ARJ
[...]
> Wady:
> - problematyczna obsługa długich nazw

Dlaczego? Wersja 2.60 obsluguje dlugie nazwy.

> Innymi słowy jak dla mnie optymalne byłoby skrzyżowanie RARa z ARJtem
> :)

Moze nastepne wersje JARa (z ARJ Software) spelnia twoje oczekiwania.
Na razie troche zbyt male mozliwosci w porownaniu z ARJem, za to
stopien kompresji dobry, a czas dzialania znosny.

--
*    Wojciech Kulasa aka Fingolfin    * * * *
* *        fingolfin_at_the-lair.com       * * *