Re: VooDoo2 !!!

Autor: Wit Witerski (witw_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 15:27:26 MET DST

Mariusz Jaworski wrote in message <353C984B.782E_at_bonair.waw.pl>...
>Zdrowko !!!
> Tyle sie tutaj mowilo (i mowi) o VooDoo2, VooDoo Graphics, VooDoo Rush
>ale w koncu nikt nie przyznal sie do tego, ze VooDoo2 ma.
> W zwiazku z pewnym przyplywem gotowki mam zamiar podniesc sobie jakosc
>pracy (no dobra - zabawy) przez podokupywanie fantow do mojego PeCeta.

Nie bardzo rozumiem - wydać 1200zł, żeby mieć wygładzone teksturki, kolorowe
światełka i ładniejszą wodę? Nie lepiej kupić sobie za 300zł używanego
Monsterka?
Ale cóż - Twoje pieniądze - Twoja decyzja.

> Oczywiscie planuje zakup akceleratora 3D. Teraz mam ViRGE'a (starego-
>-wykonanie standard) i... nie narzekam. Mysle, ze nowy akcelerator
>bedzie pracowal rowniez z ViRGE'm (jako karta grafiki) - prawdopodobnie
>tym razem GX2 (albo Trio3D - hej JEST TAM KTOS, KTO MA Trio3D ?).

Jeżeli już koniecznie musisz zmieniać kartę grafiki, to chyba lepiej na
ET6000/6100...

Pozdrawiam
Wit Witerski: [witw_at_kki.net.pl]
Strona o telefonach komórkowych: [http://www.kki.net.pl/witw]