Re: VooDoo2 !!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 16:17:02 MET DST

Czesc !

> Nie bardzo rozumiem - wydać 1200zł, żeby mieć wygładzone teksturki, kolorowe
> światełka i ładniejszą wodę? Nie lepiej kupić sobie za 300zł używanego
> Monsterka?
 A to co pisalem - Prey ? Absolutnie nie jestem zwolennikiem wydawania
kupy kasy
na "TOP" towar. Nie zamierzam na razie kupowac Pentium 2, gdyz wole
poczekac na
obnizenie cen Dechutes z 100MHz plyta. Co do akceleratora... well,
czasami mam
takie perwersyjne pomysly. Po prostu jestem przekonany, ze Voodoo 2
stanie sie
standardem (nieformalnym) akceleracji 3D tak jak teraz jest nim Voodoo
Graphics.
A czekac na obnizke cen Voodoo 2 ? Dosyc !!! Ja chce juz !

> Ale cóż - Twoje pieniądze - Twoja decyzja.
 Ble, wcale ich tak duzo nie mam. Zawsze staralem sie oszczedzac na
czyms co i tak
bedzie niedlugo lepsze i szybsze tak, abym mogl kupic cos innego, z
"gornej" polki,
co byc moze tez sie zestarzeje - ale wolniej. Tak jak napisalem szacuje
czas aktywnosci
Voodoo 2 na rok, dwa lata (w parce). Wystarczy. A jak sie pomylilem ?
Trudno, sprzedam
komus tanio, uzywanego Monsterka 2 !!! :)

> Jeżeli już koniecznie musisz zmieniać kartę grafiki, to chyba lepiej na
> ET6000/6100...
 Mmmm, mowisz ze sa dobre ? Moja wiedza o SVGA konczy sie na Trident'cie
i na calej
produkcji S3 (w Polsce ten pierwszy byl kiedys najbardziej popularny,
teraz S3 ma chyba
90% rynku). Z Tseng'ami nigdy sie nie bawilem...

 Milego dnia...
                             M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl