Re: Nagrywarka CDR czy CDRW????

Autor: Grzegorz Sterniczuk (grzegorz_at_webmedia.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 19:54:53 MET DST

On Tue, 21 Apr 1998 02:18:56 +0200, "Pawel Ch." <sit_at_friko2.onet.pl> wrote:
>Czesc !!!
>Mam pytanie w sprawie j.w. tzn mam zamiar kupic nagrywarke ale nie
>orientuje sie
>w tym. Czy ma to byc SCSII czy ATAPI czy CDR czy CDRW, nadmienie tylko
>ze chcialbym nagrywac zarowno audio jak i software.

Radzę SCSII i CDR, prawdę mówiąc to jest po prostu nieopłacalne kupować
płytkę CDRW za cenę 10 płyt CDR. A i jak chcesz nagrywać płyty audio tzw.
koncertówki to nagrywarka koniecznie z DAO.

>Moze macie propozycje konkretnych modeli nagrywarek oraz modeli
>kontrolerow SCSII.

Co do kontrolerów to Adaptec, ale model to naprawdę już zależy od wymagań.

--
Grzegorz Sterniczuk grzegorz_at_webmedia.pl