Re: Nagrywarka CDR czy CDRW????

Autor: Adam Hetmanski (hetman_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 10:07:27 MET DST

On Tue, 21 Apr 1998 17:54:53 GMT, grzegorz_at_webmedia.pl (Grzegorz
Sterniczuk) wrote:

>Radzę SCSII i CDR, prawdę mówiąc to jest po prostu nieopłacalne kupować
>płytkę CDRW za cenę 10 płyt CDR.

Zależy jak na to spojrzeć. Niekiedy kopiując coś, nie mając pewności
czy się dobrze skopiuje, można użyć CDRW i nie traci się w ten sposób
płytki CDR. W moim przypadku płytka CDRW już dawno temu się spłaciła.
Szczególnie w pierwszym miesiącu używania napędu często ją używałem
do testowych nagrań.

Ciao!
Hetman

--