Modem Zoltrix FM-VSP336I

Autor: Nomad (neksus_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 18:55:31 MET DST

Mam taki problem.
Po zainstalowaniu tego modemu, za każdym włączeniem komputera
(tuż po wykazie dysków) pojawia mi się napis "Conflict I/O Ports: 2F8.
F1 continue." Więc naciskam F1 aby kontynuować i ładuję Windę95.
Oczywiście modem nie działa. Nigdzie w Windzie nie znalazłem choćby słówka
że coś jest nie tak. Menadżer urządzeń pokazuje że modem istnieje. Także
żaden program diagnostyczny nic nie wykazuje aby coś było nie w porządku.
Wyczaiłem że po usunięciu portu COM2 i zainstalowaniu go od nowa (ale bez
resetu) wszystko jest OK. Modem działa. Po restarcie sytuacja się powtarza,
czyli znowu nie ma modemu. Grzebałem już w Biosie (płyta GA586ATS) oraz
próbowałem z innymi portami. Wkładałem także kartę w inne złącze i ciągle to
samo, tylko numer konfliktu się zmieniał. Czy mam trafioną płytę, czy też
karta jest do d...? A może to ja jestem ciul i czegoś nie umiem ustawić?
Jeśli byłby ktoś uprzejmy coś poradzić....
neksus_at_polbox.com