Re: HP 600 i podajnik ...

Autor: Chudy (ankar_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 17:08:04 MET DST

lluk napisał(a) w wiadomości: ...
> Mam HP DJ 600 i problem... :-)
>Od jakiegos czasu drukarka nie wciaga mi papieru tak jak nalezy, czasem
>wciagnie, ale czesciej musze popychac reka :((((
> Mam wiec pytanie czy ktos spotkal sie z taka sytuacja i czy jest jakis
>prosty sposob zeby drukarka dzialala jak nalezy. BTW to drukarka jest
>jeszcze na gwarancji, ale nie chce mi sie jej wiesc 70 km do sklepu ...

Mam to samo, ale drukarka ma ponad 2 lata intensywnej eksploatacji.
Przeczyść rolki wciągające papier jakimś alkoholem. Na jakiś czas pomaga.
Ale jeżeli drukarka jest na gwarancji, to jedź to załatw, bo z czasem
problem będzie narastał.
Jeżeli ktoś ma inną metodę to proszę o radę (już mnie wqrwia czyszczenie
rolek z częstotliwością raz w miesiącu).

Piotr Chudzicki
ankar_at_rubikon.net.pl