Re: BIOS-jak zmienic ustawienia gdy...

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Fri 17 Apr 1998 - 16:29:58 MET DST

On 1998-04-16 abra_at_kki.net.pl said:
>Qvo vadis informatyko ? Prof Turski nie tak dawno pisal tak wlasnie.

To jest wlasciwe pytanie tylko
moim zdaniem troche pozno padlo ...

>Piszesz tez o poprawnie napisanych programach. Nie ma czegos
>takiego. Moga byc lepiej lub gorzej napisane. Poprawnie napisany

Sa, jesli jako wzorzec wezmiemy
syntaktyke jezyka ...

>od umiejetnosci programisty ani komplikacji programu) by moc
>to zagwarantowac.

Chyba duzo zalezy od "jakosci" kompilatora ...

>Mam nadzieje ze nie uznasz tych moich drobnych mysli jako kija
>wlozonego w mrowisko, lecz jak poglad kibica.

To jest dobrze wlozony kij tylko
chyba nalezaloby zmienic grupe aby
ten watek kontynuowac ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive