HP 600 i podajnik ...

Autor: lluk (lrygiel_at_zszosw.petex.bielsko.pl)
Data: Fri 17 Apr 1998 - 13:50:12 MET DST

Czesc!
 Mam HP DJ 600 i problem... :-)
Od jakiegos czasu drukarka nie wciaga mi papieru tak jak nalezy, czasem
wciagnie, ale czesciej musze popychac reka :((((
 Mam wiec pytanie czy ktos spotkal sie z taka sytuacja i czy jest jakis
prosty sposob zeby drukarka dzialala jak nalezy. BTW to drukarka jest
jeszcze na gwarancji, ale nie chce mi sie jej wiesc 70 km do sklepu ...

Pozdrawiam