Re: Jak chronic oczy?

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 12:29:05 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) wrote:
> Dodam tylko że niezależnie jaki monitor ma, musi on stać tak by jego górna
> krawędź była NIŻEJ niż czubek jej głowy (w rozsądnych granicach of course,
> tn nie na ziemi)
acha. Jasne. I za 3 lata miej bóle kręgosłupa itd... Ja przez to już
przeszedłem. W większości biur jest 'genialne' ustawienie, monitor na
biurku. Dzięki temu spoglądasz cały czas w dół, pochylając głowę...
Kręgosłup ci kiedyś nie omieszka podziękować...

> Wtedy oczy nie są tak wybałuszone i w części przykryte powiekami (bo patrzy
> się trochę w dół). Najgorzej gdy monitor stoi wyżej i trzeba na niego
> patrzeć "z dołu"
raczej dobrze mieć 'na poziomie wzroku'; centralnie lub ciut niżej...

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***