Re: Jak chronic oczy?

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 20:38:07 MET DST

Michał R. Hoffmann napisał(a) w wiadomości:
<3535DD71.12A49926_at_knm.org.pl>...

>acha. Jasne. I za 3 lata miej bóle kręgosłupa itd... Ja przez to już
>przeszedłem. W większości biur jest 'genialne' ustawienie, monitor na
>biurku. Dzięki temu spoglądasz cały czas w dół, pochylając głowę...
>Kręgosłup ci kiedyś nie omieszka podziękować...

Przecież nie mówie że ma stać na ziemi tylko poniżej czubka głowy...

>raczej dobrze mieć 'na poziomie wzroku'; centralnie lub ciut niżej...

Czy poniżej czubka głowy to nie właśnie na poziomie wzroku? Czy masz oczy na
czubku głowy? ;-))) (jeżeli tak to przepraszam za ironię), ale ja jak mam
górną krawędź monitora poniżej czubka głowy to mam go na poziomie wzroku.
Chodzi o to że częściej w biurach monitory stoją wyżej i to
_jest_bardzo_złe_dla wzroku!

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)