CD-ROM Aztech 8x i problem ze zgrywaniem utworow CD !

Autor: KUBA (kucielek_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 09:01:48 MET DST

Mam CD-ROMA firmy Aztech 8 krotnej predkosci i mam problemy przy zgrywaniu
utworow z plyt Audio.
Dorwalem dwie zgrywarki i dalej nie moge zrzucac Audio Trackow. Na obydwoch
moj CD-rom chyba sie nie konfiguruje prawidlowo. W WINDAC'u w opcji
configure drive mam:
86803I SE
H.... : 0
SCSI_ID: 1
SCSI_LUN: 0
                ATAPI
                DEFAULT
Przy probie zgrywki mam komunikat:
CDROM IS CONFIGURED INCORECT OR IT ISN'T ABLE TO READ AUDIODATA !

Prosze o odpowiedz prywatnie (nie jestem stalym gosciem listy) na adres:
kucielek_at_friko.onet.pl lub kucielek_at_kki.net.pl

Z gory dzieki.
Pozdrawiam - KUBA