Re: CD-ROM Aztech 8x i problem ze zgrywaniem utworow CD !

Autor: Zbigniew Jatkowski (z.jatkowski_at_mailexcite.com)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 22:08:06 MET DST

On Thu, 16 Apr 1998 09:01:48 +0200, "KUBA" <kucielek_at_friko.onet.pl>
wrote:

>Mam CD-ROMA firmy Aztech 8 krotnej predkosci i mam problemy przy zgrywaniu
>utworow z plyt Audio.
ciach...

Mam identyczny CD ROM i u mnie wszystko jest w porzadku. Do
rippowania uzywam DOS'owego progeamu CDDA, potem do konwersji uzywam
tez DOS'owego programu L3enc. Napisalem sobie krotkiego .bat'a i
zostawiam komputer wlaczony wychodzac sobie w tym czasie na piwko ;)
Potem wracam i wszystko juz jest zgrane w MP3 :)

Mozesz miec troche klopotow przy doborze odpowiednich przelacznikow
dosowych. Trzeba pokombinowac.

Ponizej masz listing moich dwoch bat'chy

Run.bat
for %%v in ( 1 2 3 4 7 8 10 13 14 15 ) do call lenc.bat %%v
gdzie 1,2,3.... to numery utworow.

Lenc.bat
cdda /t %1 /f %1 /o /m
l3enc.exe %1.wav %1.mp3
del %1.wav
pierwsza linia - zgrywanie
druga - kodowanie wav do mp3
trzecia - kasowanie niepotrzebnego pliku wav

Programy CDDA i L3enc powinny byc na polskiej stronie MP3. Adresu w
tej chwili nie pamietam, ale pewnie go znasz. www.mp3.pl - czy
jakos tak :)

Pozdrowienia

Zbigniew Jatkowski