Re: napełnianie zbiorników tuszem, czy to możliwe?

Autor: Grzegorz Redlarski (gred=no=spam_at_kki.net.pl)
Data: Thu 16 Apr 1998 - 01:03:47 MET DST

On 13 Apr 98 00:21:46 GMT, "Przemysław Ryk" <fiku_at_kki.net.pl> wrote:

>A nie lepiej jest kupić zestaw do napełniania InkTec'a? Kosztuje toto 40
>PLN (przynajmniej w Sosnowcu), starcza na 2 napełnienia do pełna, dodatkowo
>masz całą procedurę co, jak i kiedy. Tusz jest pierwsza klasa - nie
>odróżnisz go od tuszu HP. Poszukaj w sklepach - warto (i InkTec nie płaci
>mi za reklamę - po prostu sam tego używam).

Za pierwszym razem tez wzialem taki specjalny zestaw do napelniania HP
(tez Pelikana). Byly tam dwa harmonijkowe zbiorniczki, ktore teraz
przydaja mi sie do napelniania Pelikanem do wiecznych pior. Zwykla
strzykawka jednorazowa tez bylaby dobra, choc chyba jednak nie tak
wygodna. Na pierwszy raz, to faktycznie lepiej miec gotowy zestaw.

gr