Re: polaczenie szeregowe w grach (pytanko)?

Autor: FinSkog MSz (msz_at_miasto.gdynia.pl)
Data: Wed 15 Apr 1998 - 00:41:41 MET DST

Mam z tym pewien problem. Otóż pomimo ustawienia modemu (ZOOM 34I) na
COM4 nie mogę uzyskać bezpośredniego połączenia kablowego dwóch
komputerów kablem szeregowym. Kabel sprawdzałem na innych komputerach,
łączy prawidłowo. Jak zatem winieniem skonfigurować COM2 i COM4 w
BIOS-ie aby móc wykorzystywać COM2 w bezp. połączeniu kabl. Po
zainstalowaniu modemu wewnętrznego miałem w BIOS-ie: COM2 disable,
aktualnie mam enable i nie pomaga. Bez problemów natomiast uzyskuję
połączenie kablowe na LPT1 kablem równoległym, lecz wiele programów (w
tym gier) nie potrafi wykorzystać połączenia kablem równoległym, np.
Rally Championship. Jak temu zaradzić?

Pozdrawiam
Mariusz
msz_at_miasto.gdynia.pl

<=JokeR=> napisał(a) w wiadomości: <01bd6786$46dcdc80$bc92ccc2_at_pc>...