Re: Podkrecanie Intel 100MHz BLAGAM!!!

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 16:41:51 MET DST

Dnia Mon, 13 Apr 1998 19:00:13 +0200, "Michal Kasperczyk"
<kaspero_at_polbox.com> napisał:

>Pisalem juz ze dwa razy, ale nikt nie odpowiadal.
>Nie wiem w ogole jak zbrac sie do podkrecenia mojego procesora prosze o
>pomoc jaka czestatliwosc i mnoznik najlepiej ustawic.

Sprobuj 60x2 (120), a jak pojdzie to 66x2 (133). Po ustawieniu i
przekonaniu sie organoleptycznie :) ze system sie zaladowal, ciezko
popracuj w Quake'u :) przez jakas godzinke i jak nic sie nie wysypie,
to juz tak moze zostac. Aha, mozesz jeszcze sprawdzic po takiej sesji
temperature procesorka, tylko uwazaj, zebys sie nie sparzyl ;)
Temperatura nie powinna przekraczac 60-70 stopni (zalezy od
egzemplarza, wersji, pogody za oknem, fazy ksiezyca...)

Moj chodzil na 120, ale zdarzalo mu sie wywalac bledy, choc rzadko.
Mialem za slaby wiatraczek i byc moze szlifowany procesor. Porzadne
'setki' z dobrym chlodzeniem chodza na pewno na 120 i czesto na 133.

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/