Re: Monitory 15"

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 00:55:37 MET DST

Jarek Andrzejewski napisał w wiadomości:
<35351c4d.1700928_at_news.icm.edu.pl>...

[...]
>Eeee, coś mi się widzi, że nie wiesz jak działa TV i monitor.

Akutat wiem :)

>Czy ten wzór to f=(Hsync/V)/1,05 (swoją drogą usenet to nie edytor
równań :-)?

No tak, tu jest moja wina, że nie sprawdziłem przed wysłaniem i wyszła
sieczka.

[...]
>Cały obraz jest wyświetlany _dokładnie_ tyle razy, jaka jest
częstotliwość
>synchronizacji pionowej.

Nie mogę się zgodzić. Pozwolę sobie zacytować Krzyśka Hałasę, który
też odpisał na moją wiadomość:
"czestotliwosc odswiezania, czyli odchylania pionowego,
rowna maksymalnej - mozna uzyskac przy malych rozdzielczosciach".

Tak, tu się zgadzam.

        PSz
ICQ 8378653