Re: Monitory 15"

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 17:55:56 MET DST

On Tue, 14 Apr 1998 00:55:37 +0200, "Paweł Szóstak" <dzuzdy_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>częstotliwość
>
>Nie mogę się zgodzić. Pozwolę sobie zacytować Krzyśka Hałasę, który
>też odpisał na moją wiadomość:
>"czestotliwosc odswiezania, czyli odchylania pionowego,
>rowna maksymalnej - mozna uzyskac przy malych rozdzielczosciach".

Tyle, ze mial cos zupelnie innego na mysli. Pisal mianowicie o maksymalnej
dla danego monitora wartosci V - ta jest zawsze najwyzsza w najnizszych
rozdzielczosciach.

Natomiast czest. odwiezania zawsze jest rowna czest. odch. pionowego. Chocby
z tego powodu, ze to to samo. :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw)

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/