Re: Cennik

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 00:12:15 MET DST

On Fri, 10 Apr 1998 09:35:49 +0200, Jerzy Slominski <jason_at_cc.uni.torun.pl>
wrote:

>Andrzej Ława wrote:
>[....]
>[....]
>
>W podpisie mnie nic nie przeszkadza, ale tak sobie mysle, czy nie jest
>on objawem pewnej psychicznej odmiennosci polegajacej na stalym strchu

Czy czasem nie cierpisz na pewną psychiczną dolegliwość, która każe ci wszędzie
i u wszystkich doszukiwać się paranoicznego strachu ? ;-P

>przed podsluchaniem, spiskiem itp. (zydzi, masoni, cyklisci ...)

Jak bym się bał podsłuchania, to bym KODOWAŁ !!!

>Tak sobie mysle, ze mozesz po prostu zamiast sygnatury umiescic
>informacje, ze kazdemu, kto ja zechce to ja przyslesz. Moze byloby tez

Chyba nie bardzo rozumiesz ideę podpisów PGP. Podpis PGP to MÓJ podpis i
jednocześnie suma kontrolna listu. Dzięki temu masz pewność, że to np. ja
nagadałem głupot i nie mogę zwalić winy na jakieś krasnoludki.

>ciekawe, bys zamiast z duuuuzym uporem bronic swojego prawa do wysylania
>sygnatury napisal, tak szczerze, ile osob _z_tej_listy_ wyslalo do
>Ciebie zakodowana wiadomosc? A ile wogole, poza oczywistym przypadkiem

Z tej ? Może kilka (na priva, bo tu się boją linczu). Za to zostałem zarzucony
pytaniami, czym się to PGP je. Z czego wnioskuję, że niedługo może wzrosnąc
liczba osób używających PGP (taka już moja krecia robota ;)

>wysylania nie dupereli typu "czesc, czuje sie swietnie a co u Ciebie" a
>faktycznie istotnych danych dotyczacych np. taktyki wyborczej twojej
[ciach]

Patrz wyżej: wtedy bym kodował. Podpis to podpis. W ten sposób w pewnym sensie
protestuję przeciwko anonimowości, bluzgom itp (a potem się tłumaczą, że ktoś
się pod nich podszywa)

>Ale oczywiscie wolno ci wysylac sygnature,

No, nareszcie ktoś mi łaskawie udzielił zezwolenia ;)

>tylko _po_co_na_tej_liscie?

A niby dlaczego tylko na tej liście NIE ?