Re: Cennik

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 09:35:49 MET DST

Andrzej Ława wrote:
[....]
> Słuchaj, powiedz mi tak szczerze, po krasnoludzku, co ci KONKRETNIE w podpisie
> PGP przeszkadza ?
[....]

W podpisie mnie nic nie przeszkadza, ale tak sobie mysle, czy nie jest
on objawem pewnej psychicznej odmiennosci polegajacej na stalym strchu
przed podsluchaniem, spiskiem itp. (zydzi, masoni, cyklisci ...)
Tak sobie mysle, ze mozesz po prostu zamiast sygnatury umiescic
informacje, ze kazdemu, kto ja zechce to ja przyslesz. Moze byloby tez
ciekawe, bys zamiast z duuuuzym uporem bronic swojego prawa do wysylania
sygnatury napisal, tak szczerze, ile osob _z_tej_listy_ wyslalo do
Ciebie zakodowana wiadomosc? A ile wogole, poza oczywistym przypadkiem
wysylania nie dupereli typu "czesc, czuje sie swietnie a co u Ciebie" a
faktycznie istotnych danych dotyczacych np. taktyki wyborczej twojej
ulubionej/znienawidzonej partii politycznej, planow obronnych, czy tez
spowiedzi jaka wysylasz zapewne w obecnym okresie do Wirtualnego
Spowiednika...
Ale oczywiscie wolno ci wysylac sygnature, tylko _po_co_na_tej_liscie?