Re: Cennik

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 14 Apr 1998 - 11:40:25 MET DST

Andrzej Ława wrote:

[Ciaaaaach]

Odpisuje tylko, bo bylo do mnie...

A jesli ja teraz wysle list z Twoja sygnatura, to po czym odróznisz
moj lit od swojego?
A jesli ja wysle Twoj list 444x na liste z moim PGP, to co jaka jest
szansa, ze odczytasz zakodowany list do Ciebie? PRZECIEZ TO JEST _JAWNA_
LISTA!!!
A wogole to lepiej pisz na Berdyczow. Bez lub z PGP.

I tak na koniec odpowiedz, WSZYSTKIM, sobie tez - czy to Ty jestes
przywiazany do racji, czy tez racja zostala przywiazana do Ciebie?

A ta ^ sygnatura czyjaz ona jest?