Re: windows98

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 08:24:56 MET DST

I o co się tak irytujesz....Przede wszystkim to nie był post skierowny
przeciwko Tobie, wystarczyło spojrzeć w nagłówek gdzi stoi bykiem:

>Grzegorz Szysz\\lo wrote in message

po prostu mam już dość jego wypocin na temat NTG i tym podobnych, a
ponieważ jest to publiczne forum to jedyne co można zrobić to zacisnąc zęby
i przecierpieć.....tylko że czasami sie nie da.

PS. Dzięki za pieszczotę i wyjaśnienie mojej odwiecznej kwestii spornej,
powiedz mi jeszcze tylko jedno: jak to wszystko mieści się w takiej małej
klawaiturze?????

;) Don't worry, be happy...

--
Krzysztof Grad             http://www.kki.net.pl/kmg
kmg_at_strefa.com    UiN:4720636     Częstochowa
Krzysztof Halasa wrote in message ...
>To ja Ci, misiu zlocisty, wyjasniam, ze:
>
>  pecet to -=> plyta glowna, karta graficzna, CPU, RAM i pozostale flaki
<=-

<cut & waste>