Re: windows98

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 07 Apr 1998 - 02:32:48 MET DST

"Krzysztof Grad" <kmg_at_strefa.com> writes:

> win98beta to windows -=> 98 <=-
> ^^^^
> a, sr2 to windows -=> 95 <=-
> ^^^^
>
> rozumiem że tego nie dostrzegasz zapatrzony w białe literki na czarnym tle
> Linuxa, dlatego Ci wyjaśniam.

To ja Ci, misiu zlocisty, wyjasniam, ze:

  pecet to -=> plyta glowna, karta graficzna, CPU, RAM i pozostale flaki <=-

... piszac to (akurat dzisiaj) czarnymi literkami na bialym tle.

Mam nadzieje, ze ten prosty test na inteligencje, jakim bedzie stwierdzenie,
czy Windows 98 rozni sie bardziej od Windows 95, czy od karty graficznej,
przejdziesz bez zadnego trudu.

--
Krzysztof Halasa