Re: windows98

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Thu 09 Apr 1998 - 08:30:38 MET DST

Jacek Osiecki wrote in message ...

>A windows 95, to alfa-wersja win98 :)

Nieprawda, to Win98 jest wersją alfa Windows 2000, a Win95 pojawiło się
przez pomyłkę (przecieki ;)

>Nie dostrzegam tego zapatrzony w newsreader, obok którego widać parę
ikonek.
>Rozumiem, że nie widziałeś nigdy terminala graficznego, więc Ci wyjaśniam.

A owszem widziałem, nawet podobał mi się, tylko że gościu który mi go
pokazywał wszystko robił w trybie txt, a do terminala to szczerze mówiąc nie
wiem po co wchodził (chyba tylko aby mi go pokazać).

>P.S. Do białych literek na czarnym tle przechodzę, gdy trzeba zrobić coś
>efektywnie. :)

Hmm, stare, dobre czasy...

Pozdrawiam wszystkich Linux'owców (oprócz jednego ;).

--
Krzysztof Grad             http://www.kki.net.pl/kmg
kmg_at_strefa.com    UiN:4720636     Częstochowa