Re: TPSA, VAT a zysk

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 14:33:32 MET DST

At 09:43 98-04-04 +0200, you wrote:

>"Zysk netto TPSA po pierwszych dwóch miesiącach
>tego roku wyniósł prawie 299 mln zł i był wyższy niż
>w tym samym okresie 1997 r. o 20 proc. (!!!) -
>poinformowało wczoraj biuro prasowe firmy."
>
>A od lutego przecież mamy już wyższy VAT.

  VAT jest odprowadzany (jesli mnie moja slaba znajomosc
   buchalterii nie myli) do Skarbu Panstwa i nie jest
  wliczany do zysku.
  Tak wiec jesli firma miala o 20%wiekszy zysk to
  albo zwiekszyly sie jej obroty o troche wiecej niz 20%,
  albo firma zmniejszyla swoje koszta o mniej wiecej 40%.
  Podejrzewam, ze pierwsza mozliwosc jest bardziej
  prawdopodobna.

>He, i dalej twierdzicie, że będzie się źle powodziło TPSA!?

 Nikt tak nie twierdzi bo w ostatnich latach firmy telekomunikacyjne
  caly czas zarabialy na siebie.

>Ja dalej twierdzę, że tylko my (klienci) na tym straciliśmy,

  stracilismy teraz by zyskac pozniej bo TPSA laduje cale
  pieniadze w rozwoj a nie w wycieczki dyrekcji na Wyspy Kanaryjskie.
  Dyrekcja tak sie boi utraty faktycznego monopolu, ze sie stara
  na wszelkie sposoby zadowolic klientow.
  Czy to jest nasza (klientow) strata ?

--
Romek      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~