Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 00:01:14 MET DST

>no i jestes w bledzie :) tez sprawdzalem najpierw za pomoca sysinfo,
>a potem przez kopiowanie drobnicy za pomoca nortona komandera, bez
>stosowania smartdrive, pod zwyklym dosem. mimo zachowania tej samej

a uwzgledniles, ze ibm dhea ma 512kB cache, a wdc ac 21200h tylko 128k?
zauwaz, ze w pierwszym przypadku caly katalog miesci sie w cache dysku.
to jakby "nieco" przyspiesza dzialanie...

karpio

ps. porownaj tez cene, wez poprawke na moje zdanie nt. ibmow - najlepsze,
ale jakby nie patrzec nie dla wszystkich. nie kazdego stac by doplacic
kilkaset zl do wydajniejszego twardziela. czesto nawet zwyczajnie nie ma
takiej ptorzeby.