Re: ? Jak podkrecic Voodoo 2 ???

Autor: Mariusz Grzeca (Mgrzeca_at_bigfoot.com)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 19:28:31 MET DST


Hitower wrote:
 
> Mariusz Grzeca napisał(a) w wiadomoœci: ...
> >On 1 Apr 1998, The Founder wrote:
> >> A po co ci lepiej? Nie wystarczy ze Q2 chodzi lepiej niz w jedna ramke?
> :)
> >
> >Ze niby jaka 'ramke' ? Ja gram z vref 160hz, wiec 101 to lepiej niz w
> >jedna ramke, czy nie ?
>
> Twojemu przedmowcy chodzilo o to, ze kod programu wykonuje sie
> szybciej niz w ciagu jednej ramki ekranowej, czyli ze obraz chodzi plynnie.
> "Wyrabianie sie w ramce" to odwieczny cel koderow dem i gier :)

"Wykonuje sie szybciej niz w ciagu jednej ramki" tzn jest w stanie
wygenerowac cala klatke animacji miedzy dwoma kolejnymi powrotami plamki
w pionie (vref) ? Tzn w przypadku mojej karty 160hz, czyli 160 fps, aby
sie miescic w ramce ? Przeciez wrazenie idealnej plynnosci zapewnia juz
60fps ( "mieszczenie sie w ramce" przy vref 60hz ).
 
> --
> Marcin Kulas, hitower_at_heros.juni.gliwice.pl
> http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower

--
       _ +----------------------------------+ _
      /o)|       MARIUSZ GRZECA             |(o\
     / / | Email  : mgrzeca_at_.bigfoot.com    | \ \
   _( (_ |  _                            _  | _) )_
  (((\ \)+-/o)--------------------------(o\-+(/ /)))
  (\\\\ \_/ /                            \ \_/ ////)
   \       /                              \       /
    \_____/                                \_____/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:09:05 MET DST