Re: Modem programowy

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawczyk_at_writeme.com)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 20:08:00 MET DST

Rafal Neska wrote in message <3524ffa6.7148539_at_news.icm.edu.pl>...
>Mozeci mi wyjasnic dlaczego te winmodemy to taki chlam ???? (tylko
>konkretnie)
>
>Bardzo tanie toto jest :-)

Nie widac ich nigdzie poza Winda95, nie wiem nawet czy da sie je pchnac pod
NT.
Zzeraja procka - np na 486DX4 nie ma mowy aby poszedl. Na Pentium 100 ledwo
wyciaga 9600. Powyzej chodza normalnie.
Sa niestabilne. W dobrym zestawie nie warto poswiecac 100 zl, aby zmniejszyc
stabilnosc systemu.
Nie ma do nich driverow. Zazwyczaj sa to karty z lekka no name, i
producentow niw uswiadczysz na necie. A jesli sa, to sie nie przyznaja do
tej technologi.
Ich zaleta mjala byc prostota upgradu. Sciagasz nowy sterownik i juz masz
56K. Niestety nie uswiadczysz nowych driverow.

To tyle. Starczy ?
Tomasz Krawczyk
tkrawczyk_at_writeme.com
UIN - 1905051