Re: ? Jak podkrecic Voodoo 2 ???

Autor: Hitower (hitower_at_heros.juni.gliwice.pl)
Data: Sat 04 Apr 1998 - 00:31:00 MET DST

Mariusz Grzeca napisał(a) w wiadomoœci: <35251C3F.B40E0D47_at_bigfoot.com>...

>"Wykonuje sie szybciej niz w ciagu jednej ramki" tzn jest w stanie
>wygenerowac cala klatke animacji miedzy dwoma kolejnymi powrotami plamki
>w pionie (vref) ?

Tak, to mialem na mysli.

>Tzn w przypadku mojej karty 160hz, czyli 160 fps, aby
>sie miescic w ramce ? Przeciez wrazenie idealnej plynnosci zapewnia juz
>60fps ( "mieszczenie sie w ramce" przy vref 60hz ).

Zgadza sie, masz racje. IMHO termin ten pozostal z czasow, gdy standardem
bylo 25 fps (PAL) i 30 fps (NTSC). Gdy pisalem na Amidze w assemblerku
czesto zmienialem kolor tla przed wykonaniem "procedury" i gasilem zaraz
po jej wykonaniu. Jezeli widzialem poczatek i koniec niezachodzacy na siebie
oznaczalo to, iz "produkt" wyrabial sie w ramce. W przypadku dem,
odswiezanie
grafiki wlasnie powinno miescic sie w 1 ramce ze wzgledu na plynnosc obrazu.
Przypominam.. mam na mysli ok. 25 fps, teraz wszystko sie zmienilo... :)

--
Marcin Kulas, hitower_at_heros.juni.gliwice.pl
http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower