Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: Grzegorz Gajewski (gajos_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 15:06:28 MET DST

[...]
>caviary maja dosyc powolny czas pozycjonowania glowicy. mimo wiekszego
>(niekiedy) transferu niz quantum, czas przestawiania glowicy stawia
>caviary na dalszej pozycji. w czasie normalnej eksploatacji dysku,
>najistotniejszym parametrem jest czas przestawiania glowicy (pozycjonowania).

no coz, ja sie z tym nie zgadzam, mam Caviara WDC 21200 i ma szybki
dostep do sciezek. Porownywalem rozne dyski podlaczone do mojego
kompa za pomoca sysinfo. Moze sysinfo nie jest dobry do okreslenia
tego czasu (bo u mnie pokazywal 8,50ms) ale jezeli sie porownuje
kilka dyskow tym samym programem, na tym samym sprzecie, to jest to
ocena obiektywna. No i wyraznie moj Caviar byl szybszy od innych.
           GaYos
 gajos_at_bobo.ds5.agh.edu.pl